Sunday 7 June 2009

Prihovor Mgr. Vicha

chalani. ci babi.
prave v takejto tazkej dobe ked ekonomicka sytuacia nam nedovoluje vlozit si do ust ani kusok chleba nieto este trezku ci parizsky stalo sa to co nikdo netusil ani len v jeho najtemnejsej nocnej more. teda neviem ci sme sa vcera nevideli ale ked nie tak vam chcem s velkou hrdostou oznamit ze z tej atrapy cloveka sa stala atrapa s titulom magistra. stalo sa tak niekedy asi vcera. lebo neviem presne aky je den. hlada sa tiez dobrovolnik co mi najde mobil, zasije oblek. a moze ho rovno aj oprat lebo sa mi zda ze ten oblek ma zalubu vo valani sa v mlakach. tato to ale zobral sportovo ked ma nasiel vo vani spat. a vlastne som tu prvy vysokoskolsky clovek tak dufam ze si to budete patricne vazit a cenit. a fakt vas milujem. hlavne asi toho juro lebo ten ma tusim doviedol domov.aj tato je dobry aj ta jeho janka len neviem naco ma v slipoch obliekli do lezeckeho sedaku ked som siel do postele. a luky aj ked nevidi a nepocuje tak ma take tusenie ze tusi ze som opity. tiez by som sa chcel podakovat tomu vodicovi co zablokoval krizovatku bajkalska ked kontroloval ci zijem. a este mi tiez chybaju ponozky. keby ste ich nasli budem si to cenit. popis: ponozky, 2ks, take skor mokre ako suche, vlastne uplne mokre, ale mozno uz vyschli, a take kor spinave ako ciste, a skor smradlave ako vonave, povodna farba seda ale je mozne ze su momentalne aj farby tmavsej napriuklad hnedej alebo ciernej. nalezca bude odmeneny... dakujem za poskytnuty medialny priestor pre tento prihovor.. naozaj vas luboim. esteze clovek konci vysoku len raz za zivot.

zverejnene 30.5.2009 - 23:52 na cupko.sk

No comments: