Sunday 26 October 2008

Beh Devinskou Kolybou aneb Kua to co su za kopce

Branky, body, hodiny

Taaak. Mame za sebou dalsiu dlho (asi 2 dni) ocakavanu akciu. Beh do kopca a logicky (ze riso) tym padom aj z kopca na Devinsku kobylu respektive teda aj z Devinskej kobyly a aj v jej blizsom i dalejsom okoli a zazemi. Pocasie organizatorom ani pretekarom velmi neprialo. Chladnych 5 stupnov, silny narazovy vietor (miestami az orkan), viditelnost neviditelna a do toho ostry dazd (az tropicky lejak).. Aj napriek takymto drsnym podmienkam sa na starte zislo 178 pretekarov roznych vekovych skupin, veku, pohlavia, rasy, sexualnej orientacie, rozneho iq, promile, vierovyznania a inych osob a zvierat. Ucast teda znacna..


Tieto drsne podmienky ale vyhovovali uzkemu okruhu osob, lebo si zratali dve a dve a vedeli ze cim horsie pocasie tym menej ludi = vyssie umiestnenie.. Po rozcvicke (potapaci sa rozcvicovali aktivne-vraj 'rozbehanie') socky pasivne (su mudre - vedeli ze cim menej nabehaju pri rozcvicke tym viac nabehaju v zavode) uz kazdy horlivo ocakaval start.. potapaci aj socky startovali v tesnom zavese. Neviem ako zavod prezivali ostatni pridam tu teda svoj osobny pohlad. Mal su tu cest startova spolu s richardom V. (ktory je znamy tiez ako doucovatel slovenskej gramatiky obcas si (medzi najebavkami) behajuci svetove pohare) tento zakerny krok od organizatora mu nikdy neodpustim. Pred startom zvolil celkom mudru strategiu (aspon vtedy mi to tak prislo) i ked bol som hlupy lebo 'riso a mudru'? Po starte sme sa teda snazili do-honit predchadzajucu dvojicu Klokan-Klokanova vzdialenu 15 s. Po prvych 500 metroch som mal ale velke nestastie ked mi komar vletel do oka, druhy do nosa co ma tak rozhodilo ze som si stupil na snurku vzapeti aj na druhu nasledoval pad a nadeje na na predbehnutie richarda V. a vitazstvo boli stratene.. No dobre vsetci vieme ze to tak nebolo. Po prvych 500 metroch s Richardom som prezil mensiu klinicku smrt a do ciela sa uz len plazil. Ale doplazil som sa. Trat obsahovala zakerne kopce, i klesania, rozpadnute mosty, niekolkometrove korene i vsadecihajucu divu zver.. Vytuzeny ciel na seba nenechal dlho cakat (asi 31,53) kde uz na mna horlivo cakali potapaci a aj klokan.


No ale to co necakal nikdo sa stalo skutocnostou. Potapac Richard obsadil vyborne 3.tie miesto. Sani 4.te a Klokan 5.te!! Cim predbehol aj jedneho potapaca ktory bol tusim 7.mi. Ja spolu s desperadom sme sa umiestnili vo svojom zivotnom vykone na doposial najvyssom umiestneni. V prvej 30-ke resp. 35-ke... Tak tak ako vidite ovladli sme startove pole. Uplne zdegradovali superov a svojim preciznim, strojovym, roky trenovanym tempom sme nedali nikomu sancu.. Dakujeme. Vdaka patri tiez organizatorom za skvele zorganizovanie akcie, do coho patri, vynikajuci caj, obedove menu vyprazany syr, mucnik a 4 tricka ako pozornost... Aj nabuduce! A dik sani za obed! Lubime ta..


Fotky by Janka, viac tu
Oficialne vysledky tu
Triklub komment tu

No comments: